Saglskonsulent til Region Hovedstaden
Bliv en del af GSV
Brænder du for at skabe og vedligeholde et professionelt kundenetværk og ser du løsningorienteret på kundernes udfordringer? Kan du holde mange bolde i luften, og styre din hverdag igennem kalenderstyring? Trives du i et arbejdsmiljø, hvor tonen er meget uformel og tempoet er højt? Så er det dig vi søger!
Stillingen
Med udgangspunkt fra vores afdeling i Greve, får du ansvaret for at opbygge og vedligeholde et netværk af kunder i tæt samarbejde med de lokale afdelinger på Sjælland. Du skaber relationerne ved aktivt at besøge kunderne ude hos dem, hvor du identificerer kundens behov gennem dialog.
Salgsdirektør Birger Hansen: ”Det er vigtigt for mig, at vores sælgere virkelig kan skabe stærke relationer og finde løsninger sammen med kunden og derved sikre GSV den position, at vi altid vil være kundernes fortrukne udlejningspartner.”
Din rolle bliver blandt andet:
- Opsøgende salg samt udarbejdelse og opfølgning af tilbud og rammeaftaler
- Kortlægge og identificere nye kunder, salgsmuligheder og projekter
- Opbygge og drive relation samt salgsprocessen i nært samarbejde med vores udlejere
- Ansvarlig for vedligeholdelse af din pipeline, udarbejde salgsforecasts samt rapportering i vores systemer
- Drive salgsprocessen fra lead til closing i nært samarbejde med driftsafdelingen
- Koordinere aktiviteter over for kunderne, i samarbejde med driftsorganisationen og marketing
Vil du være en del af vores Salgsteam?
Vi leder efter en kollega, der har erfaring indenfor relations baseret salg. Det vigtigste er, at du har flair for salg og en stor interesse i at lære alle vores maskiner at kende. Dertil at du er fleksibel, møder folk med et smil på læben og sidst men ikke mindst, god til at møde nye mennesker og evner tværgående samarbejde imellem afdelinger. Du går, som os, langt for at give vores kunder en god service, der sikrer, at vi fortsat har en høj kundetilfredshed.
Du nyder at møde kunderne i ”marken” hvor du vedligeholder og udvider det gode samarbejde. Som person er du dynamisk og arbejder både med en personlig gennemslagskraft og en partner tankegang over for kunderne.
Du er vant til at arbejde i Microsoft Office og CRM-systemer, samt at arbejde med opfølgning på salgsrapporter. Du arbejder struktureret, er forhandlingsvant i skrift og tale på dansk og gerne også engelsk og sætter en ære i ikke at efterlade ”løse ender”.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Er forhandlingsdygtig og har sans for godt købmandskab
- Kan arbejde selvstændigt, struktureret og kan træffe hurtige beslutninger
- Er rutineret bruger af diverse IT-systemer, gerne med erfaring med Navision
Ordentlig oplæring og plads til udvikling
Vi tager altid godt imod nye medarbejdere i GSV. Du bliver introduceret til hele teamet og får et onboarding forløb, som du selv er med til at strukturere, så det passer til dig. Samtidig får du god oplæring af dine rutinerede kolleger, som også står parat til at hjælpe og sparre på de enkelte opgaver. Vi hjælper hinanden og har fokus på godt samarbejde, både i eget team og i GSV.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Interesseret?
Er du parat til godt socialt samvær og udviklingsmuligheder? Så send os en ansøgning og CV via linket nedenfor.
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Direktør, Salg Øst Birger Hansen på tlf.: 4021 6411
Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
Om GSV
GSV er Danmarks førende materieludlejer med materiel til alle bygge- og anlægsopgaver. Uanset om det drejer sig om småt håndværktøj til en mindre byggeopgave eller de helt store maskiner, der skal i brug, når Danmarks motorveje, broer og metroer anlægges. Vi har afdelinger i hele landet og leverer lige til døren eller byggepladsen.
GSV er en innovativ samarbejdspartner og vi vil gerne være med til at tage ansvar for Danmarks fremtid. Hos GSV søger vi henimod at blive mere bæredygtige, digitaliseret og vigtigst af alt, har vi altid fokus på mennesker.
Læs mere om at arbejde hos os her.