Lager- og reservedelsassistent til Aarhus

Bliv en del af GSV

Kan du se dig selv i en rolle, hvor du har tæt kontakt til vores leverandører og sikre, at din kollegaer altid har de reservedele de skal bruge, til at servicere og reparere vores entreprenørmaskiner og lifte? Så er det måske dig, der skal være med til at sikre, at de rigtige reservedele på lager og hurtigt kan finde dem vi ikke lagerfører, så vi kan få vores materiel ud og køre.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bestilling af reservedele til vores afdelinger i Jylland og på Fyn
  • Varemodtagelse og forsendelse
  • Lagerstyring
  • Godkendelse af købsfakturaer
  • Bestilling af forbrugsvare til afdelingen i Aarhus

Arbejdstiderne er mandag – fredag mellem kl. 6.30 – 16.30, fredag mellem kl. 6.30-15.00.

Om dig:

Du har erfaring med indkøb af reservedele og lagerstyring fra en mellemstor virksomhed og er kvalitetsbevidst. Du har teknisk interesse og forståelse. Godt overblik og god ordenssans.

Derudover er du:

  • Rutineret IT bruger, vi bruger BC(Navision) og Officepakken
  • Positiv holdspiller, som sætter godt humør og samarbejdet med kollegaer i højsædet
  • Selvstændig og struktureret
  • Engageret og fleksibel
  • Har gyldigt kørekort og gerne truckcertifikat

Vi tilbyder:
En udviklende og varierende stilling, hvor hverdagen er fuld af spændende udfordringer, som udfoldes i et godt socialt arbejdsmiljø med højt til loftet. Vi sørger for at du får en grundig oplæring og introduktion til jobbet. Arbejdet foregår i et dynamisk miljø, hvor initiativ og selvstændighed understøttes af samarbejdsvilje og ansvarlighed. Du bliver en del af et team, hvor vi hjælper hinanden og har fokus på godt samarbejde, både i eget team og i GSV.

Lønnen er efter kvalifikationer og der er naturligvis pensionsordning tilknyttet. Desuden har vi en del personalegoder som bl.a. udvidet sundhedsforsikring, frugtordning og stor mulighed for personlig udvikling gennem interne og eksterne kurser.

Ordentlig oplæring og plads til udvikling

Vi tager altid godt imod nye medarbejdere i GSV. Du bliver introduceret til hele teamet og får et onboarding forløb, som du selv er med til at strukturere, så det passer til dig. Samtidig får du god oplæring af dine rutinerede kolleger, som også står parat til at hjælpe og sparre på de enkelte opgaver. Vi hjælper hinanden og har fokus på godt samarbejde, både i eget team og i GSV.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Interesseret?
Er du parat til godt socialt samvær og udviklingsmuligheder? Så send os en ansøgning og CV via linket nedenfor.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Værkstedschef Bent Pedersen på tlf.: 5146 7626.

Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Om GSV

GSV er Danmarks førende materieludlejer med materiel til alle bygge- og anlægsopgaver. Uanset om det drejer sig om småt håndværktøj til en mindre byggeopgave eller de helt store maskiner, der skal i brug, når Danmarks motorveje, broer og metroer anlægges. Vi har afdelinger i hele landet og leverer lige til døren eller byggepladsen.

GSV er en innovativ samarbejdspartner og vi vil gerne være med til at tage ansvar for Danmarks fremtid. Hos GSV søger vi henimod at blive mere bæredygtige, digitaliseret og vigtigst af alt, har vi altid fokus på mennesker.

Læs mere om at arbejde hos os her.