Se vores film om at scanne, fejlmelde og afmelde i APP’en
Scan dit lejede materiel
I GSV prioriterer vi høj kvalitet, og stræber efter at blive bedre til at servicere dig som kunde. Skulle du mod forventning opleve at vores materiel fejler, er det vigtig for os at du får hjælp hurtigst muligt.
Vi har sat en chip på alle vores maskiner, så du i GSV APP’en kan scanne materiellet hurtigt og nemt, samt fejlmelde i tre hurtige trin, som du kan se i vores film.
Se med 'trin for trin'
Det er nemt at scanne dit materiel
Vi har sat en chip på alt vores materiel – den sidder lige ved siden af “GSV nummerpladen”. Det betyder, at du nu kan scanne materiellet med din telefon, og derefter nemt afmelde, finde informationer eller fejlmelde dit materiel.
- Du kan vælge mellem 3 typiske fejl, når du fejlmelder dit materiel.
- Skrive eller indtale en beskrivelse af fejlen, og tilføje billeder.
- Dine kontaktinformationer kender vi i forvejen.
- Du kan også tilføje en anden kontaktperson, som vi så kontakter.
Når du er færdig sendes der en fejlmelding afsted, hvor der helt automatisk oprettes en serviceordre i vores system, og vi kontakter dig hurtigst muligt.