24 timers service
Vi hjælper dig uanset hvor og hvornår
Vi er stolte af vores hurtige og effektive service, hvor du altid kan kontakte os når nye behov opstår eller ændrer sig. Det betyder vi løbende kan ændre din aftale, så du til hver en tid udnytter materiellet optimalt.
Når vi har fokus på at give en meget vidtrækkende service, så er det for at gøre det så nemt som muligt for dig. Vi tager os af de lovpligtige eftersyn og den generelle vedligeholdelse af materiellet.
Vi er en landsdækkende virksomhed med over 20 afdelinger fordelt over hele landet, så vi altid er i nærheden af dig. Du kan altid ringe på vores hovednummer 70 12 13 15, så kan vi sikre forbindelse til de rigtige afdelinger, de rigtige specialister og supportere, der kan hjælpe med løsningen af din opgave eller problemstilling. Både det planlagte og det akutte, idet vi tilbyder beredskab og service døgnet rundt.
24 timers service
Vi har etableret en vagtordning, så du altid kan komme i kontakt med os. Vagtordningen træder i kraft udenfor vores normale åbningstider.
Ved altid at sørge for hurtig udrykning eller erstatningsmateriel sikrer vi dig mod gener og forsinkelser i hverdagen.
Takster
Henvendelser udenfor normale åbningstider:
- Udlevering af materiel:
kr. 2880,- ex moms + materielleje - Udkald af montør ifbm skader forvoldt af kunde:
kr. 2880,- ex moms + forbrugt tid + reservedele